مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 12:102021-08-24سياسي

سطح توانمندی یگان پهپادی ناجا باید ارتقا یابد/ پایش پهپادی جاده ها و مرزها


جانشین فرمانده ناجا بر لزوم مرتفع شدن خلاها و ارتقاء سطح توانمندی یگان پهپادی ناجا تاکید و گفت: بروز رسانی و استفاده بهینه تجهیزات پهپادی باید در خور ماموریت های متنوع پلیس و همچنین در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

- جانشین فرمانده ناجا بر لزوم مرتفع شدن خلاها و ارتقاء سطح توانمندی یگان پهپادی ناجا تاکید و گفت: بروز رسانی و استفاده بهینه تجهیزات پهپادی باید در خور ماموریت های متنوع پلیس و همچنین در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، سردار قاسم رضایی در کمیسیون بررسی آخرین وضعیت یگان پهپادی ناجا با بیان اینکه بر اساس تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری که فرمودند پهپاد مهم است.

عقب ماندگی ها را جبران کنید، خاطر نشان کرد: سطح توانمندی یگان پهپادی ناجا باید ارتقاء یافته و خلاها در این خصوص هرچه سریع تر مرتفع شود.

وی یادآور شد: بهره مندی و استفاده از تجهیزات نوین به طور حتم در اجرای ماموریت های مختلف نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور بسیار تاثیر گذار بوده به گونه ای که موجب تسریع در اجرای موفقیت آمیز آنها می شود.

وی با اشاره به اینکه استفاده از تجهیزات پهپادی موجب تسهیل در تصیم گیری های فرماندهان در حین اجرای ماموریت ها می شود، تصریح کرد: برای نخستین بار در نیروی انتظامی طی سال جاری از تجهیزات پهپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح توانمندی یگان پهپادی ناجا باید ارتقا یابد/ پایش پهپادی جاده ها و مرزها

سطح توانمندی یگان پهپادی ناجا باید ارتقا یابد/ پایش پهپادی جاده ها و مرزها